Indie

Just another WordPress.com weblog

Przed wyprawą 12 października, 2008

Filed under: 01 - Przed wyprawą — wyprawadoindii @ 9:13 pm
Tags:

To my. Monika i Ewa. Kumpele z jeden licealnej ławki.

Pojutrze wyruszamy do Indii. Na 2 miesiące. A teraz prawdziwa gorączka przedwyjazdowa.Pakowanie, kupowanie, dorabianie i sklejanie. Ostatnie rzeczy załatwianie i w pośpiechu latanie…

Chce już tam być.  Trzymajcie za nas kciuki! Niech moc będzie z nami!

A na razie rzeczy maja się jeszcze tak:

 

8 Responses to “Przed wyprawą”

  1. doty Says:

    Pisz podróżniczego bloga, czekamy na relacje, czekamy na wrażenia po powrocie. Czyli pamiętaj wróć, nie zatrzymuj się w błogiej nirwanie. Całujemy mocno Doro, Nina, Kuba

  2. kakowa Says:

    3mam kciuki wszystkie dwa! wracajcie całe i uduchowione! niech kosmos Wam sprzyja 😉

  3. ocochodzi Says:

    powodzenia – to są najpiękniejsze chwile – chwytajcie je… i nie przejmujcie się chaosem pierwszych dni – to mija- człowiek się przyzwyczaja!!
    brzenczu i Grupa Twórcza Ocochodzi

  4. ulademczuk Says:

    Monia, czekam z niecierpliwością na zdjęcia, duuuużo zdjęć i opisanych tutaj wrażeń!! Buziak i powodzenia!

  5. mama Says:

    Cześć Córko,jak tak pierwsze wrażenia po przylocie?Jestem bardzo ciekawa.Uważajcie na siebie i na wodę.Dawaj znać jak najczęściej możesz i zdjęciuj.Całuski dla Ewy.Trzymamy za was mocno.

  6. tade - pingwin Says:

    Prosze podajcie trase – widac ze robicie to czego my szukamy – a po co otwierac drzwi otwarte…
    chcemy jechac 19 12 do 10 01

  7. Piatek Agata Says:

    Dzień dobry z Sosnowca gdzie ludzi ogarnął szał zakupów świątecznych. Wróciłam właśnie ze ,,świątyni -Auchan” i ztym większą przyjemnością otworzyłam twój blog( mama przesłała mi dzisiaj).
    Inny , daleki, niezwykły świat -jesteście bardzo dzielne. To doswiadczenie na całe życie, już nic nie będzie takie samo po powrocie. Pozdrawiam Agata Piatek

  8. Piatek Agata Says:

    Dzień dobry z Sosnowca gdzie ludzi ogarnął szał zakupów świątecznych. Wróciłam właśnie ze ,,świątyni -Auchan” i z tym większą przyjemnością otworzyłam twój blog( mama przesłała mi dzisiaj adres).
    Inny , daleki, niezwykły świat -jesteście bardzo dzielne. To doswiadczenie na całe życie, już nic nie będzie takie samo po powrocie. Pozdrawiam Agata Piatek


Dodaj komentarz